Schade & klachten

Een product is beschadigd. Wat nu?

Wij geven om onze producten en doen altijd onze uiterste best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Als een product beschadigd bij je is aangekomen, stuur dan direct een mail naar info@heeej.nl. Doe dit voordat je het product terugstuurt. Geef een beschrijving van wat er is beschadigd en stuur een foto van de beschadiging mee. Wij zoeken samen met jou naar de beste oplossing voor het probleem. 

Er klopt iets niet met mijn bestelling. Hoe los ik dit op?

Heb je bijvoorbeeld een verkeerde kleur, maat of variant van een artikel ontvangen, neem dan gelijk contact met ons op via info@heeej.nl. Samen kijken we hoe we dit zo goed en snel als mogelijk kunnen oplossen. Graag even je bestelnummer vermelden

Ik heb helaas een klacht.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@heeej.nl. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).