Bestellingen van 12 t/m 15 augustus verzenden we op 16 augustus i.v.m. vakantie
Snelle levering - Vanaf € 75 gratis verzending
Zoeken
Sluit dit zoekvak.
Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Retourneren, ruilen & adres wijzigen

IK ZOU GRAAG EEN PRODUCT RETOURNEREN. HOE WERKT DAT?

Is een product niet naar wens, dan mag je het uiteraard retourneren. Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je order om je retour te melden. Na die 14 dagen vervalt die herroepingstermijn dus zorg dat je op tijd actie onderneemt. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel daadwerkelijk te retourneren. Hieronder vind je alle belangrijke informatie :

Zo retourneer je het artikel:   
  • Stuur een mail naar info@heeej.nl
  • Vermeld je ordernummer en geef de reden aan waarom je het artikel terugstuurt
  • Je ontvangt een retouretiket per mail
  • Pak het artikel terug in. Gebruik indien mogelijk de originele/oorspronkelijke verzenddoos om het artikel naar ons terug te sturen. Lukt dat niet? Zorg dan voor een stevige doos waarin het product in de cadeauverpakking (indien van toepassing) niet beschadigd kan raken
  • Print het etiket en plak het op de doos
  • Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde pickup point
  • Wij wachten met de terugbetaling tot wij de goederen retour hebben gekregen. Bij binnenkomst krijg je hiervan direct een bericht. Is alles dat teruggestuurd is okay, dan storten wij binnen 3 werkdagen het bedrag terug minus de retourkosten van € 6,50 (Nederland) of € 9,40 (werkelijke kosten België). Wij doen dit met dezelfde betaalwijze als waarmee jij ons betaald hebt.  
Aansprakelijkheid  & kosten retourzendingen
  • Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Heeej.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom altijd een traceercode en bewaar deze goed. Je mag het artikel ook terugbrengen naar ons bedrijf aan de Middelste Groes 29d in Heesch. Bel of mail ons dan wel even van te voren
  • De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Vanuit Nederland bedragen de kosten € 6,50. Vanuit België € 9,40
Waardevermindering retourzending

Je kunt het artikel alleen terugsturen als het artikel compleet is en in de, voor zover mogelijk, originele fabrieksverpakking zit. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij je aansprakelijk stellen.  

Uitsluiting retourrecht

De volgende producten kun je niet terugsturen:

  • artikelen die voor jou op maat gemaakt zijn
  • artikelen die niet in ons standaardassortiment zitten maar speciaal op jouw verzoek voor je besteld zijn.
Defect of verkeerd artikel ontvangen?

Neem dan direct contact met ons op. We sturen je dan per e-mail een retourlabel, zodat je het pakketje kosteloos aan ons terug kunt zenden. 

KAN IK EEN ARTIKEL RUILEN?

Het is geen enkel probleem om je artikel te ruilen voor een ander product. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om dit te doen. Zo werkt het:

  • Stuur een mail naar info@heeej.nl om te melden dat je een product wenst te ruilen, onder vermelding van je ordernummer
  • Geef duidelijk aan welk artikel je retourneert en wat je daarvoor in de plaats wilt ontvangen
  • We informeren je vervolgens hoe een en ander zo efficiënt mogelijk afgehandeld kan worden
  • Het bedrag dat je al betaald hebt verrekenen we met het bedrag van het nieuwe artikel
  • Retour sturen is gratis met het retouretiket dat je ontvangt wanneer je een ruilbestelling hebt geplaatst
  • We versturen een product alleen de eerste keer zonder verzendkosten. De kosten voor het het opnieuw verzenden zijn dus voor jou (€ 6,50 (Nederland) of € 7,95 (België)
  • Nadat alle kosten zijn verrekend kan het zijn dat je geld terug krijgt of dat je juist nog iets moet bij betalen
  • Wanneer het eerste artikel ongehavend retour is en ook de betaling juist is afgehandeld, sturen we het nieuwe product direct naar je toe

IK HEB EEN VERKEERD AFLEVERADRES DOORGEGEVEN. WAT NU?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.