Een product is beschadigd. Wat nu?
Wij geven om onze producten en doen altijd onze uiterste best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Als een product beschadigd bij je is aangekomen, bel of mail ons dan. Doe dit voordat je het product terugstuurt. Geef een beschrijving van wat er is beschadigd en stuur een foto van de beschadiging mee. Wij zoeken samen met jou naar de beste oplossing voor het probleem.
Er klopt iets niet met mijn bestelling. Hoe los ik dit op?
Heb je bijvoorbeeld een verkeerde kleur, maat of variant van een artikel ontvangen, neem dan gelijk contact met ons op. Samen kijken we hoe we dit zo goed en snel als mogelijk kunnen oplossen. Graag even je bestelnummer bij de hand houden.
Ik heb helaas een klacht.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@heeej.nl of door telefonisch contact met ons op te nemen via +31 6 2190 5997. We proberen het allereerst samen met je op te lossen.
Kunnen klachten niet in onderling overleg worden opgelost, dan kun je je wenden tot Stichting Webwinkelker (webwinkelkeur.nl) waarbij Heeej.nl is aangesloten. Deze stichting zal dan gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel de ondernemer als de consument dienen hiermee in te stemmen. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).